onsdag 11 april 2012

Triss i hjärter

På allmän begäran (nej) publicerar jag här receptet på fågelbona i inlägget nedan.

choklad
cornflakes
estetiskt tilltalande godisägg

Smält choklad, blanda i cornflakes, tryck ut geggan i muffinsformar så att den täcker kanterna och det bildas en grop i mitten. Ställ i kylskåp en stund. Ta ut, ta bort muffinsformarna, lägg i estetiskt tilltalande godisägg. Servera.
____________________________

Idag har jag en jättedålig dag. För ungefär en månad sedan bestämde jag mig för att påbörja ett projekt som drastiskt skulle förbättra mitt liv. Projektet har haft några barnsjukdomar men överlag har det hela gått bra. Inatt förstörde jag dock precis allting och får börja om från början igen. Självhatet jag känner idag är inte av denna världen. Dessutom ligger jag efter med det stora projektet som jag jämt sysslar med och det gör mig sur, men vad gör jag för att komma ifatt? Skriver detta dumma blogginlägg. >_<

Jag har också jättedålig dygnsrytm och försökte förbättra den genom att ställa en väckarklocka. Men eftersom jag just inatt sov väldigt dåligt så var jag så utmattad när klockan ringde att jag först snoozade i en timme (!) och sedan somnade om och sov två timmar till. FAIL. Nu är jag helt förvirrad och vet inte hur jag ska förbättra det här. Urk.
____________________________

Har kollat lite på det här inför semestern. Det verkar som en härlig blandning av lite tacky och HEFTIT!! Synd bara att jag har en mystisk hudsjukdom som gör att jag inte kan ha händerna i vatten särskilt länge. Känns inte riktigt som att jag kan få ut så mycket av ett häftigt vattenland om jag måste hålla händerna ovanför ytan hela tiden. <:/

Gnäll gnäll gnäll. Nu: jobb.

   .............

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar