fredag 16 september 2011

Fredagslista

Vad åt du till frukost?
Rågkusar med smör, ett äpple, några nävar havregryn direkt ur påsen, ett stort glas vatten och en massa tropisk juice.

Vad har fått dig att skratta idag?
Några efterblivna före- och efterfoton på Strutsen som just klippt sig.

Vad har du på dig just nu?
Svettluktande morgonrock. Tvättid på måndag. <:/

Hur ser resten av dagen ut?
Jag ska jobba fram till Apan kommer hem och sedan (jag hoppas ni antecknar nu för detta är jävligt unikt och intressant!) förmodligen laga middag.

Vad händer ikväll?
Förhoppningsvis lite tv-spel eller någon film. Vi har fortfarande en massa filmer som vi införskaffat under året som vi inte hunnit kolla på än. o_O Vi har också kommit till Asylum-banan på Alias-tv-spelet och det är ju spännande. Älskar att höra skådisarnas röster igen. ♥ Men jag tycker nästan de kunde ha haft riktig film istället för datoranimerade stela gubbar i filmsekvenserna mellan banorna. Det hade varit bättre och snyggare, och så hade jag ju fått se Jack på riktigt igen... *yl av saknad*

Och på lördag?
Errrh... jag kommer inte ihåg om det var något på g den här helgen...? Tror inte det. Men det är skönt att bara vara hemma och ta det lugnt/få saker gjort också, så det blir la gôtt, änna.

Och på söndag?
Samma... I sure know how to party.

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan?
Vet inte om det hänt något riktigt roligt. Hmm... Jag var riktigt jäkla duktig med mitt jobb igår och presterade ungefär dubbelt så mycket som jag brukar på en dag. Det var kanske inte "roligt" men jag kände mig rätt duktig och stolt över det.

Och det absolut sämsta/tråkigaste?
Jag har sömnproblem, men det har jag ju alltid. Jag hade en mardröm och psycho hillbillies igår som lämnade en odefinierbar obehagskänsla i mig precis hela dagen. Otäckt! :/

Helgens tre bästa låtar?
Garou - C'est comme ça
Orup - Lita aldrig på gifta män
Garou igen - The sound of silence

Hur lyder dina senast tre inkomna sms?
1. Saknar dig med! Yay, disneyland o fredag! :D Tänkte bara lite snabbt säga att jag får med mig 4 qourn [sic!] så du behöver inte tina nåt :3 jag älskar dig! Pussar <3<3

2. Hej lilla söt! Hoppas du sluppit inavlade hillbillydrömmar inatt *kramar* hade blandad kompot [sic!] av drömmar själv, bäst av allt med myspys med dig <3 mår mycket bättre än igår och vaknade utvilad och på bra humör :3 hoppas du haft liknande morgonupplevelse! Lycka till med allt idag, superduktjem, du rockar <3

3. Oj, vad avhugget! ^^; Tack för en trevlig kväll i alla fall <3

Vad dricker du i helgen?
Juice och vatten.

Bästa bakfylletips?
Ingen aning, har aldrig varit bakfull eller full. Drick inte så förbannat, kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar