måndag 27 februari 2012

Du kan våldta hur du vill

Drömmer mardrömmar ganska ofta. Vet inte riktigt vad det beror på men kan tänka mig en kombination av höga nivåer stress och ångest i vardagen plus för lite motion och frisk luft på dagarna.

Inatt upplevde jag en fantastisk kavalkad av ungefär allting som jag är rädd för i hela världen och vaknade upp utmattad och sur. Fick då för mig att göra en googling på mardrömmar för att se om det finns något jag möjligen kan göra för att få färre sådana, och hittade då följande guldkorn på ett forum (som uppföljning på förslaget att man kan testa lucid dreaming för att styra sina drömmar i en bättre riktning):

"Asfränt vara medveten i drömmen btw, du kan våldta hur du vill, säga vad som helst till vem som helst, hoppa utför hustak och köra bil under vatten, andas i rymden och under vatten, knarka vad som helst osv. Själv har jag gjort allt ovannämnda."

Joråsåatteh...

I övrigt har det varit en meningslös helg. Nu ska jag jobba lite på det där projektet och sedan äta färdig tomatsås med spaghetti medan Apan min är på träning och blir slagen sönder och samman. Tjolahej!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar